Szkolenia z obsługi urządzeń Apple dla firm
Zwiększ produktywność swoich pracowników, zapewniając im odpowiedni sprzęt i szkoląc z jego obsługi.
Korzystasz z urządzeń Apple w swojej firmie lub dopiero planujesz ich wdrożenie? Zapewnij swoim pracownikom wiedzę, jak odpowiednio korzystać ze sprzętu i oprogramowania Apple. Dzięki nam Twoi pracownicy pokochają ten sprzęt i zaczną wykorzystywać jego potencjał.
Nazywam się Jakub i tworzę instrukcje Apple. Od 5 lat prowadzę kanał na YouTube z instrukcjami obsługi sprzętu Apple, a moje filmy obejrzano już 10 milionów razy.
Dlaczego szkolenie z obsługi Apple?
Dla pracowników, a nie działu IT
- Najczęściej wdrażając urządzenia Apple, Autoryzowany Sprzedawca dostarcza sprzęt i oprogramowanie działowi IT. Czasami działy IT mają jednak problemy z przekazywaniem dalej wiedzy. "Im wszystko zawsze działa." Zostawiają tym samym nowych użytkowników z ich problemami, pytaniami i wątpliwościami.
Kompleksowa wiedza
- Ucząc obsługi urządzeń Apple, zaczynam od samym podstaw. Teorii obrazu, percepcji, user experience. Omawiam sposoby tworzenia interfejsów przez Apple i poszczególne systemy: iOS, MacOS, iPadOS oraz aplikacje. Uczę rozumienia ekosystemu Apple i wykorzystywania jego możliwości, które zwiększają produktywność oraz przyspieszają pracę.
Kiedy warto zapewnić szkolenie z Apple pracownikom:
Wdrożenie urządzeń Apple
Planujesz wymianę urządzeń w firmie na Apple? Zapewnij pracownikom odpowiednie szkolenie z obsługi, które sprawi, że zrozumieją i wykorzystają funkcjonalności tych urządzeń.
Onboarding
Korzystacie w firmie z urządzeń Apple i zatrudniacie nowych pracowników, którzy nigdy nie używali tych urządzeń? Odpowiednie szkolenie pozwoli im od razu rozpocząć pracę.
Przyjazne miejsce pracy
Zatrudniasz osoby w różnym wieku, z różnym doświadczeniem w obsłudze komputerów, smartfonów i "nowych technologii"? Stwórz dla nich przyjemne miejsce pracy i zadbaj o ich odpowiedni rozwój.
Wybierz szkolenie dla swoich pracowników
Jeżeli potrzebujesz innego szkolenia, przygotowane specjalnie dla Twojej firmy, napisz do nas.
iOS+UX/UI design
- Czym jest AppleID, iCloud i AppleOne
- Jak skonfigurować smartfona
- Jak zbudowany jest interfejs iPhone'a
- UX i UI Apple - UIKit
- Sposób obsługi - gesty i kombinacje przycisków
- Wbudowane aplikacje i funkcje - m.in. AirDrop, AirPlay, FaceTime
- AppStore i przydatne aplikacje
- Prywatność na iPhone i bezpieczeństwo urządzenia
- Inne zagadnienia i rozwiązywanie problemów uczestników
MacOS+UX/UI design
- Czym jest AppleID, iCloud i AppleOne
- Jak skonfigurować Mac (rodzaje konfiguracji)
- Jak zbudowany jest interfejs Mac
- UX i UI Apple
- Sposób obsługi Mac, skróty klawiszowe, wbudowane funkcje
- Wbudowane programy
- AppStore i przydatne aplikacje (instalowanie i usuwanie aplikacji)
- Prywatność na Mac, bezpieczeństwo urządzenia i ochrona przed wirusami
- Synchronizacja Mac z iPhone
- Inne zagadnienia i rozwiązywanie problemów uczestników
iOS, iPadOS, MacOS, UX/UI Apple
- Czym jest AppleID, iCloud, AppleOne oraz usługi Apple
- Wszystkie zagadnienia szkolenia z obsługi iPhone'a
- Wszystkie zagadnienia szkolenia z obsługi Mac
- Wbudowane programy i możliwości
- Inne urządzenia Apple - Watch, iPad, Apple TV, AirPods, HomePod, Home app, możliwości ich konfiguracji i obsługi
- Synchronizacja wszystkich urządzeń i wybranych funkcji
- Inne zagadnienia i rozwiązywanie problemów uczestników
Szkolenia indywidualne
Potrzebujesz szkolenia tylko dla jednej osoby, dopasowanego do jej potrzeb i wymagań? Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy odpowiedni program „szyty na miarę” uczestnika konsultacji. Taka forma spotkań jest szczególnie polecana prezesom firm, kadrze zarządzającej i menedżerom.
Ten gość od instrukcji
Podczas mojej pierwszej pracy na studiach (byłem promotorem Apple w sklepie z elektroniką w 2013 roku), zauważyłem, że wielu klientów obawia się zakupu produktów Apple. Nie wie jak je skonfigurować i z nich korzystać. Powstało wtedy wiele mitów na temat iPhonów i MacBooków. Zacząłem pomagać klientom (wtedy jeszcze nie było usług w marketach) i nagrałem pierwsze instrukcje obsługi sprzętu Apple, które z czasem zyskały miliony wyświetleń i setki pozytywnych komentarzy. Moja pasja przerodziła się w pracę. Na co dzień zajmuję się UX/UI oraz projektowaniem nowych usług digitalowych.